Skupinová cvičení

Mind / Mind Power Yoga Pilates Ashtanga yoga Vinyasa yoga

Aerobic / Aerobic Body step Bodystyling Bodyform

Posilovací / Strength TRX BOSU Břišní pekáč

Zdravotní / Health benefits Zdravá záda

Ostatní / Others Fit Ball

Taneční / Dance Zumba Dance

TRX

TRX znamená „Total body Resistence Exercises“, neboli komplexní cvičení celého těla s vlastní váhou. Jedná se o funkční trénink, jenž se cvičí s pomocí závěsných popruhů. Intenzita cvičení TRX se upravuje pomocí úhlu, který svírá tělo s podložkou, procentem zavěšené hmotnosti či šíří základny podložky. Tím lze obtížnost tréninku upravit podle potřebek každého z Vás. TRX trénink je vhodný pro budování přirozené funkční síly a svalové vytrvalosti, odstranění bolestí přetížených svalových partií, zlepšení rozsahu pohybu, rozvoj koordinace, rovnováhy, síly a stability hlubokého svalstva, efektivní a rovnoměrné tvarovaní těla, redukci hmotnosti a všeobecné zvýšení kondice.

Instruktoři

Rozvrh

10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
    ...
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
Po

Jarda

Žák

12:00 - 13:00

Pavel

Kejha

17:00 - 18:00

Pavel

Kejha

18:00 - 19:00

Út

Honza

Pánek

17:00 - 18:00

Miloslav

Vajnar

18:00 - 19:00

St

Petr

Kubla

18:00 - 19:00

Čt

Jarda

Žák

12:00 - 13:00

Jan

Dragomir

17:00 - 18:00

Zdeňka

Durajová

18:00 - 19:00

Honza

Pánek

17:00 - 18:00

Ne

Honza

Pánek

17:00 - 18:00

¨