Skupinová cvičení

Mind / Mind Power Yoga Pilates Ashtanga yoga Vinyasa yoga

Aerobic / Aerobic Body step Bodystyling Bodyform

Posilovací / Strength TRX BOSU Břišní pekáč

Zdravotní / Health benefits Zdravá záda

Ostatní / Others Fit Ball

Taneční / Dance Zumba

Pilates

Pilates je cvičení typu Body and Mind. Což znamená, že vyžaduje vaši plnou koncentraci, ale na oplátku přináší fantastické výsledky. Metoda je zaměřena k zvýšení ohebnosti, k řízení tělesného uvědomění, správnému dýchání, redukci stresů či zvýšení spánkové činnosti. Výsledkem je silné a ohebné tělo s prodlouženými svaly a harmonická osobnost. Přestože se jedná o low-impact cvičení, jde o cvičení velmi intenzivní. Pilates je vhodný pro všechny- pro starší i mladší, pro lidi v kondici i bez ní, stejně tak pro ty s chronickými bolestmi, po úrazu, s astma či pro lidi s nadváhou. Doporučuje se jako pokračování rehabilitační léčby. Pilátova metoda významně doplňuje takové činnosti, jakými jsou například běh, plavání, chůze, golf, lyžování, či jiné.

Instruktoři

Rozvrh

11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
    ...
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
Po

Marina

Odintsová

12:00 - 13:00

Út

Martina

Pavlíčková

17:00 - 18:00

St

Martina

Pavlíčková

16:00 - 17:00

Čt

Jana

Frýdlová

12:00 - 13:00

Pavlína

Titzová

19:00 - 20:00

Martina

Pavlíčková

17:00 - 18:00

¨